Game

Extermination (PS2) Longplay (100% Complete)




My Streaming Channel:
My Twitter:
Fighting Game Channel:
Instagram:

This is Extermination (PS2) longplay with all dog tags collected.

Timestamps

Intro – 0:00
Fort Stewart Rear Entrance – 3:23
Inside Fort Stewart – 10:03
The Transformer Room – 19:00
Roger Gets Infected! – 30:58
Emergency Security Lockdown – 40:28
First Boss Encounter – 1:06:51
The Main Compound – 1:09:02
Water Filtration Plant – 1:20:40
Ground Facility Bldg. B – 1:30:03
The Infirmary & Roof – 1:38:10
Tunnel Area D & Lvl 2 Access Way – 1:55:41
Infested Storage – 2:15:05
Lvl 1 Research Labs – 2:31:19
Lvl 2 Research Labs – 2:52:46
Second Boss Encounter – 3:29:33
The Power Reactor – 3:42:55
Infected Roger – 3:57:14
Maximum Security Area – 4:26:08
The LCAC – 4:43:55
Final Boss I – 4:56:16
Final Boss II – 5:00:10
Final Boss III – 5:01:14
Ending & Credits – 5:06:17

Nguồn: https://lpmndc.org

Xem thêm bài viết khác: https://lpmndc.org/game/

Game
BOMBERMAN AVEC DES PASTÈQUES ! 🍉 (Melon Bomber ft. Luciole, Sofyan, Théo Bernard)
Game
OFFLINETV BEACH EPISODE & VOLLEYBALL 🌴 ft. Pokimane, Lilypichu, DisguisedToast, Scarra, Fedmyster
Game
BloodRayne 2 (PS2) (Red Gown) Vote for BloodRayne 3 in the (PS4)
  • God, all these years of searching. I finally found it, the nostalgiaaaaaa


  • Extermination and cold fear. Good times 😢


  • Back in 2001 when the game was fresh, I played the demo on that Jampack CD that came with some magazine. Fast forward a couple of years and my older brother who was in the Marines happened to come across a copy of it and mailed it home to me. At the time I was 7 years old, and I beat the fuck out of this game but I was sure as hell terrified lol… also, game shark was a thing on this game, I remember haha! Good times!!!


  • Crazy nostalgia.


  • I couldnt unlock the elevator because I couldnt read numbers in reverse as a kid back then lmao


  • Went into this game completely blind, though it was some army game. Discovered the plot with the main character…

    Awesome times


  • Only played the demo, but I played it over and over again lol. I loved the demo.


  • Anyone know how to use the dodge roll?


  • This seems like a redub from the other version.
    What truly gave me a scare was this part: 31:38 however it was in full color.


  • 2:49:45
    “It’s pitch black in there”
    Nobody:
    *with a calm tone of voice”

    Dennis: “nO PrObLeM”


  • Ha, when they said they were going to the Army base "Fort Stewart" I was quite surprised to see snow, as the IRL Stewart is in GA.


  • Really reminds me of Carrier on Dreamcast. Looks nowhere near as janky though.


  • I used to look forward to weekends when I finally had one single day off from fitting pipes at a shipyard. I'd turn my AC down as cold as possible, turn off my phone, and turn off the lights. It was a good way to a spend a weekend, no hangovers the morning after. Back then a good 1 BR apartment was $350/month, now the same type of place is double that.


  • G 50G 50

    Author Reply

    I remember trying this game on PCSX2, and everytime "Roger" spoke the game slowed to like 0.5x speed. Was fucking hilarious. I own a legit copy now.


  • G 50G 50

    Author Reply

    Damn, game is much shorter than I thought it'd be.


  • Thx for the memories bro! I played the demo so much as a kid 🧒 Been looking forever for this game!!!


  • I remember watching my cousin play this back in 2002 and how mind blowing the graphics were.


  • Some parts of the RE3 remake suddenly reminded me of this game… Oh the childhood memories! My older brother and I would play the hell out of this and RE: Code Veronica


  • this game deserves a remaster. an underrated classic this is


  • only had the demo as a kid, wish i had gotten to play the full game 🙁


  • So back in 2001 (i was 5) i actually won a ps2 in a contest and because jt was so new, almost nobody i knew had one but my dads friend Angel .he let me borrow a copy of this (this being the only game i had for the ps2 for like the first montj i had it) and i tried to play this. Never got past the part where the woman shoots the monster while shes on the catwalk. I was sooo scared it really freaked me out .


  • I love finding like minded folks. What was the name of that a Xbox joint that was on the abandoned ship? Anybody?


  • I remember getting stuck in the beginning of this game when I played when I was 8 years old aw nostalgia.


  • I remember this game would scare the shit of me when I was a kid
    Now the scariest part of all is that voice acting


  • 16:47 “I’m on mah weh”


  • This game gave me nightmares I just now found it after looking for the name I must have only been 11 or 12 when I played this game oof I’m 28 now lol still creepy


  • Holy shit I remember this game!